Ai nevoie de ajutor? Suna-ne la: 0770 63 19 49

CUMPARA DE 250 DE LEI SI PLATIM NOI TRANSPORTUL

Intrebari frecvente

INTREBARI DESPRE COMENZI

1) Cum este procesata o comanda?

In maximum 24 de ore dupa ce comanzi pe site, te contactam telefonic pentru confirmarea comenzii.

Vrem sa ne asiguram ca nu s-a strecurat nicio eroare si ca ai ales produsele potrivite pentru masina ta. Asa suntem siguri ca poti sa le folosesti imediat ce ajung la tine.

Apoi, iti pregatim coletul si il dam curierului care ti-l va aduce la adresa

2) Ce se intampla daca nu pot fi contactat telefonic? 

Comanda poate fi expediata doar dupa confirmarea telefonica. Asa ca, asigura-te ca scrii un numar de telefon la care poti fi contactat. 

Daca nu poti raspunde primului nostru apel, te sunam din nou dupa aproximativ o ora, la finalul zilei si, daca este necesar, si a doua zi.

Daca numarul primit este gresit, iti vom trimite un email in care sa iti comunicam asta si sa iti cerem numarul corect.

3) Ce se intampla daca platesc online si, dintr-o eroare, produsul nu mai este in stoc?

In acest caz exista 3 optiuni:

  1. Iti spunem cand ajunge din nou produsul in stoc si iti trimitem comanda la momentul respectiv. De obicei dureaza mai putin de 10 zile.
  2. Te ajutam telefonic sa alegi un produs echivalent.
  3. Iti returnam suma in contul bancar.
4) Pot sa anulez sau sa modific o comanda?

Da. Spune-ne ca vrei sa anulezi sau sa modifici comanda cand primesti telefonul de confirmare din partea echipei PTC AUTO sau scrie-ne pe email la office@ptc-auto.ro sau prin SMS / WhatsApp la 0720 575 817.


INTREBARI DESPRE PLATA

1) Cum platesc?

Ai 3 optiuni ca sa faci plata:

  1. Ramburs - platesti cash curierului, cand iti aduce coletul.
  2. Cu cardul - platesti online cand plasezi comanda.
  3. Prin transfer bancar - dupa confirmarea telefonica, primesti factura pe email, faci plata in contul firmei si ne trimiti o copie dupa ordinul de plata, dupa care expediem coletul catre tine.

2) Ce carduri sunt acceptate pentru platile online? 

VISA si Mastercard.

3) Cum primesc factura?

Primesti factura atat in format electronic pe email (dupa confirmarea comenzii), cat si printata, aceasta fiind pusa pe colet impreuna cu awb-ul.


INTREBARI DESPRE LIVRARE

1) In cat timp se livreaza comanda? 

Comenzile primite de luni pana vineri si confirmate telefonic pana in ora 17:30 sunt expediate in aceeasi zi, iar livrarea se face in 24-48 de ore lucratoare. Unele livrari pot dura pana la 48 de ore, dar peste 95% dintre colete ajung in 24 de ore! :)

Comenzile primite peste weekend sunt procesate in prima zi lucratoare, iar livrarea se face, la fel, in 24-48 de ore.

2) Cat costa livrarea? 

Taxa de livrare este de 19 lei si se achita doar pentru comenzile mai mici de 250 lei. Pentru comenzile care depasesc 250 lei, transportul este gratuit.

3) Prin ce curieri este expediata comanda? 

Livrarile se fac oriunde in Romania prin GLS, Urgent Cargus sau Fan Courier. Pe baza experientei noastre cu fiecare dintre cei 3 curieri, alegem pentru tine curierul cu cei mai buni timpi de livrare in zona in care iti trimitem comanda.

4) Cum pot urmari comanda plasata?

Dupa confirmarea telefonica a comenzii, primesti un email cu numele curierului si cu numarul coletului (AWB-ul). Tot ce iti ramane sa faci este sa intri pe site-ul curierului respectiv si sa introduci AWB-ul.

5) Pot sa verific coletul la primire?

Da. Poti sa verifici coletul si sa il pastrezi doar daca esti multumit. Daca doresti acest lucru, avem rugamintea la tine sa spui asta colegilor nostri cand confirmi comanda telefonic, ca sa ne asiguram ca expediem coletul cu un curier care accepta deschiderea coletului la livrare.


INTREBARI DESPRE SCHIMBUL DE PRODUS, RETUR SI GARANTIE

1) Ce se intampla daca produsele nu se potrivesc masinii?

Ne asumam noi responsabilitatea pentru neintelegere si iti schimbam produsul. Gratuit. 

2) Cum pot returna produsul? 

Tot ce ai de facut este sa anunti telefonic la 0720 57 58 17 si trimitem curierul la adresa ta sa ridice produsele. Toate costurile sunt suportate de noi.

3) Ce se intampla daca nu sunt multumit de produse?

Din momentul in care devii client PTC Auto, ai 200% garantie pentru produsele comandate! Daca ai orice motiv de nemultumire si nu putem sa gasim o solutie satisfacatoare, iti returnam toti banii si poti sa pastrezi si produsele.

4) In cat timp primesc banii inapoi daca nu sunt multumit?

In 5 zile lucratoare de la momentul notificarii primesti banii inapoi in contul bancar.


INTREBARI DESPRE CONTACT

1) Cum va pot contacta?

Poti sa ne contactezi pe email la office@ptc-auto.ro, telefonic la 0720 575 817 sau prin SMS / WhatsApp la acelasi numar de telefon.

2) Pot sa comand prin telefon?

Desigur! Daca ai nevoie de asistenta, suna-ne de luni pana vineri, intre orele 8:30 si 17:30, la numarul 0720 575 817 si te ajutam sa alegi produsele potrivite pentru masina ta.